Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Sephiria
Nie 04 Lis, 2007 16:51
Final Fantasy Tactics i FFT Advance

Który lepszy?
Final Fantasy Tactics
73%
 73%  [ 19 ]
Final Fantasy Tactics Advance
26%
 26%  [ 7 ]
Głosowań: 26
Wszystkich Głosów: 26

Autor Wiadomość
Jacek 
Kupo!
User Ultra Control Panel!!!



Wiek: 25
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 109
Skąd: ?l?sk
Wysłany: Sob 11 Sie, 2007 15:26   Final Fantasy Tactics i FFT Advance

No wi?c co s?dzicie o FFTA? Wed?ug mnie jest to ?wietna gra ze wzgl?du na taktyk?, któr? mo?na zastosowa?.

Grafika- Grafika w FFTA jest ?wietnym przyk?adem dobrze wykonanej roboty. Dynamiczne kolory, tworz? to co?. Mówi?c szczerze, uwa?am, ?e grafika w FFTA jest najlepsz? grafik?, któr? widzia?em. 10/10

Grywalno??- Lubi? wiedzie? kiedy musz? walczy? i dobrze si? przygotowa?. Dlatego FFTA jest moj? ulubion? FF- k?. Poza tym taktyczne mo?liwo?ci w walce s? wa?nym czynnikiem. Jedyne co mi przeszkadza to "bierno??" kamery, obracanie jej by?oby pomocne. 9/10

Joby- Kwintesencja ca?ej taktyki. Bez zró?nicowania postaci gra nie mia?a by sensu. Mamy ich dosy? du?o, a niektóre s? naprawd? ciekawe. Uwa?am, ?e na si?? da?oby si? jeszcze jakie? wymy?li?, lecz mo?liwe, ?e straci?yby one sens. 9+/10

Clan - To ca?a nasza, ma?a armia. Wg mnie jest troch? za ma?o miejsc w nim (przyda?o by si? jescze z 10). 6/10

Najlepszy sk?ad wg mnie:

1. Human - Paladin, Fighter - Double Sword, Strikeback
2. Nu Mou - Black Mage, White Mage - Return Magic, Turbo MP
3. Viera - Summoner, Asassin - Turbo MP (je?li mo?liwe), Retur Magic/Fire
4. Bangaa - Dragoon, Templar - Strikeback/Bonecrusher, Monk Combo (przy byciu Templarem, konieczne)
5. Nu Mou - Alchemist, Time Mage - /
6. Moogle - Thief, Mog Knight - /


Misje - Tu prze?y?em szok. Gdy dowiedzia?em si? ?e jest ponad 300 (dok?adnie 396) misjii wydawa?oby si?, nie do zrobienia. Po pewnym czasie zrozumia?em, ?e to nie a? tak du?o i ?e to fajnie. 9/10

Muzyka - Có? nie ma zbyt wiele motywów w grze lecz uwa?am, ?e liczy si? jako?? a nie ilo??, gdzie ta pierwsza jest ujmuj?ca, daje niesamowity klimat. 10/10

Fabu?a - Nie jest zbyt zawi?a i nie posiada super zwrotów akcji, lecz ma to co?, czego nie maj? inne. 9/10

Ogólnie - ?wietna gra, du?o mo?liwo?ci, muzyka ?wietna, polecam ka?demu kto jeszcze nie spróbowa?. 9/10

Topic jest równie? o zwyk?ym Tacticsie, ze wzgl?du na to, ?e nie gra?em, prosz? Was aby?cie co? napisali.

I co, Ivy
_________________
Powi?ksz populacj? Megiddopolis!!!

Poszukujemy honorowych dawców krwi...

Ile razy klikn??em?
Ostatnio zmieniony przez Sephiria Nie 04 Lis, 2007 18:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MadTraks
[Usunięty]

Wysłany: Sob 11 Sie, 2007 18:16   

Jedno mnie denerwuje najbardziej... mianowicie to ze jest za latwa. Nawet na najwyzszym lvlu klanu chodza jeszcze tacy ubrani w leather jacket czy long bow -.-''
do tego w ostatniej misjii koles mial chyba diamond armor :lol:
 
 
Jaco 
Dark Flan
Blame yourself or god...



Wiek: 32
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 1485
Skąd: Wroc?aw
Wysłany: Pon 13 Sie, 2007 13:02   

Jacek napisał/a:
Grafika- Grafika w FFTA jest ?wietnym przyk?adem dobrze wykonanej roboty. Dynamiczne kolory, tworz? to co?. Mówi?c szczerze, uwa?am, ?e grafika w FFTA jest najlepsz? grafik?, któr? widzia?em.

Strasznie wali?a po oczach. Jak dla mnie zbyt jaskrawa by?a. No i mapa... ?ó?ta... okropna.
Jacek napisał/a:
Clan - To ca?a nasza, ma?a armia. Wg mnie jest troch? za ma?o miejsc w nim (przyda?o by si? jescze z 10). 6/10

Nah... im wi?cej postaci tym gorsze one s?. Bo ci??ko, a raczej troche mecz?ce jest wytrenowanie wszystkich na równy, wysoki poziom. Gdyby w walce by?a mo?liwo?? wystawienia wi?kszej liczby jednostek to by by?o co innego... (jak?e si? zdziwi?em, gdy w pewnym momencie graj?c w pierwszego Front Mission'a mog?em wystawi? chyba z 16 jednostek! W tRPG w?a?nie brakuje mi takiego rozmachu).
Jacek napisał/a:
Muzyka - Có? nie ma zbyt wiele motywów w grze lecz uwa?am, ?e liczy si? jako?? a nie ilo??, gdzie ta pierwsza jest ujmuj?ca, daje niesamowity klimat. 10/10

Kto j? w ogóle zrobi?? Chyba jeden z gorszych soundtracków jakie mi by?o s?ysze? (przynajmniej jezeli chodzi o seri? FF). W obecnej chwili nie kojarz? ?adnego kawa?ka z tej gry który jako? by mi si? szczególnie spodoba?....
Jacek napisał/a:
Fabu?a

Do mnie nie trafi?a. Nie wiem, spodziewa?em si? czego? kompletnie innego. Moze gdybym nie gra? pr?dzej w FFT... (o tej grze napisz? co? nast?pnym razem :> ). Strasznie przes?odzona gra, jakby z góry by?a dedykowana m?odszym graczom. A moze by?a _^_

Joby.. musia?bym poszpera? w savea'ch, bo nie pami?tam co ja tam mia?em XD Jeden za to by? genialny - Assassin 8) Do tego concentrate i umiej?tno?? Death wchodzi?a bodaj?e na 90%, zachodz?c przeciwnika od ty?u... genialna sprawa ^^ (gorzej jak przeciwnik ma immunity... ale by?a te? mo?liwo?? zamienienia w kamie? i co? tam jeszcze :] )

Ciekawe, czy FFTA2 b?dzie trzyma?a taki poziom :P Z tego co widzia?em to pewnie niestety tak.
 
 
kwazi 
Redaktorzy
Deviant :]



Wiek: 36
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 2062
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 13 Sie, 2007 13:36   

Zgadzam si? z Jaco w ka?dej kwestii ^__^.

FF TA to dla mnie bardzo nieudana cz??? z serii - mo?e jakbym wcze?niej nie gra? w FF T mia?bym o tej grze inne zdanie... Ale có? - fabu?a w porównaniu do FF T ssie na ca?ej linii. Gdzie ta epicko??? Klimat? Wyraziste postacie? ... Nie ma... Brakuje mi tam spisku na miar? FF T :]

Grafika to bardzo s?aby punkt gry. Wiem, ze GBA nie ma specyfikacji PSX'a, ale mimo wszystko grafa ssie - kompletne niedopasowanie kolorów (jakie? t?czowe to wszystko :/ ) oraz pikselioza, która mimo zestawu filtrów w emulatorze wali?a mnie po oczach >.<

Oprawa d?wi?kowa... Hmmm - tu mam mieszane uczucia - z jednej strony przyjemne dla ucha brzmienia - a z drugiej - takie, które doprowadzaj? do sza?u tylko pot?guj?c uczucie cukierkowo?ci tej pozycji... W sumie muzyka z tej gry <a raczej jej remixy> zosta?a dobrze "zrobiona" dopiero w FF XII , które czerpie pe?nymi gar?ciami ze spu?cizny ?wiata Ivalice.

Grywalno?? nie powali?a mnie te? na kolana. Ssie (again) w porównaniu do FF T - zarówno pod wzgl?dem rozgrywki, która sta?a si? jeszcze prostsza od poprzedniczki, jak i pod wzgl?dem miodu wynikaj?cego z rozwoju fabu?y. Ja chce zabójstw, intryg nie?lubnych dzieci i upad?ych anio?ów! >.<' Ale nie - dali jak?? band? dzieciorów i ?wiat z bajki >.<'

Reasumuj?c - FF TA jest u mnie daleko w tyle za FF T :) Na korzy?? orygina?u przemawia dla mnie wszystko - od systemu rozgrywki, poprzez grafik? i opraw? d?wi?kow?, a? po FABU?? przez du?e "F". O postaciach nawet nie wspomn?.... (Delita <3).

Z niecierpliwo?ci? czekam na remake FFT na PSP :twisted: Jak mi kumpel nie po?yczy tej konsolki to go zagryz? :<
 
 
Jacek 
Kupo!
User Ultra Control Panel!!!



Wiek: 25
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 109
Skąd: ?l?sk
Wysłany: Pon 13 Sie, 2007 16:18   

No có?, widz?, ?e ostro je?dzicie po FFTA. Wed?ug mnie nie jest, a? TAAAK ?le. O rany chyba nie potrafi? krytykowa?. Cukierkowy klimat by? dla mnie do?? ciekawy i s?dz?, ?e TAAKIE ró?nice w zdaniu s? wynikiem niema?ej ró?nicy wieku i do?wiadczeniu a tak?e tym, ?e ja FFT na oczy nie widzia?em.

Jaco napisał/a:
Strasznie przes?odzona gra, jakby z góry by?a dedykowana m?odszym graczom. A moze by?a _^_


Bardzo mo?liwe, cho? wg mnie to raczej zaleta. :P

Jaco napisał/a:
Nah... im wi?cej postaci tym gorsze one s?. Bo ci??ko, a raczej troche mecz?ce jest wytrenowanie wszystkich na równy, wysoki poziom.


I to jest w?a?nie to !!! Wytrenowanie tylu postaci daje t? przyjemno??. A 200 godzin grania daje zaj?cie na ogromn? il?? czasu~ nudzi Ci si??? Pograj w FFTA!!!

DESU!!

Jaco napisał/a:
Ciekawe, czy FFTA2 b?dzie trzyma?a taki poziom Z tego co widzia?em to pewnie niestety tak.


O nie, wi?c FFTA 2 jest zapowiedziane? B?dzie?? Gdzie widzia?e?? Bo je?li tak mam kas? na czarn? godzin?. XD
_________________
Powi?ksz populacj? Megiddopolis!!!

Poszukujemy honorowych dawców krwi...

Ile razy klikn??em?
 
 
 
Ababeb 
Dark Flan
Capitalism, ho!



Wiek: 29
Dołączył: 25 Kwi 2005
Posty: 1243
Skąd: Czwórmiasto
Wysłany: Pon 13 Sie, 2007 16:32   

Jacek napisał/a:
ja FFT na oczy nie widzia?em.

Ja z kolei FFTA nie widzia?em, za to czepi? si? grafiki FFT. Rozumiem pikseloz?, ale beznadziejnie wygl?daj?ca mapa 3D daje efekt klocków Lego. Przynajmniej obesz?o si? bez FF7-podobnych ludków, chocia? sprite'y + pude?ka po pizzy jako mapa i tak nie wygl?daj? specjalnie dobrze. :roll: Co gorsza mi w emulatorze gra wyj?tkowo powoli chodzi?a, jakbym odpala? jakiego? Half Life 6 _^_, ale to ju? nie wina samej gry.
_________________
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats
Ostatnio zmieniony przez Ababeb Pon 31 Paź, 2011 20:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Jaco 
Dark Flan
Blame yourself or god...



Wiek: 32
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 1485
Skąd: Wroc?aw
Wysłany: Pon 13 Sie, 2007 17:44   

kwazi napisał/a:
W sumie muzyka z tej gry <a raczej jej remixy> zosta?a dobrze "zrobiona" dopiero w FF XII , które czerpie pe?nymi gar?ciami ze spu?cizny ?wiata Ivalice.

Omg... sprawdzi?em i si? zdziwi?em... jednak Hitoshi Sakimoto te? zrobi? muzyk? do FFTA o_O Co si? sta?o.. po FFT i Vagrant Story (w któr? obecnie gram, ale ju? mog? stwierdzi?, ?e muzyka jest genialna) uwaza?em go za ?wietnego kompozytora. A? si? boj? co to b?dzie w FFXII...
kwazi napisał/a:
Z niecierpliwo?ci? czekam na remake FFT na PSP

Wiele bym da?, ?eby w to zagra?... Gdzie skupuj? dusze? XD

Jacek napisał/a:
Cukierkowy klimat by? dla mnie do?? ciekawy i s?dz?, ?e TAAKIE ró?nice w zdaniu s? wynikiem niema?ej ró?nicy wieku i do?wiadczeniu a tak?e tym, ?e ja FFT na oczy nie widzia?em.

To chyba mentalno?? fanów FFT. Po prostu zbyt wiele oczekiwali?my po FFTA, w sumie czego? zupe?nie innego... Ale ci, którzy nie zetkn?li si? z FFT raczej lubi? FFTA, nawet bardzo. Wiek w tym przypadku nie ma nic do rzeczy ;]
Jacek napisał/a:
I to jest w?a?nie to !!! Wytrenowanie tylu postaci daje t? przyjemno??. A 200 godzin grania daje zaj?cie na ogromn? il?? czasu~ nudzi Ci si??? Pograj w FFTA!!!

A pó?niej przed walk? si? zastanawiamy, kogo by tu wystawi? XD Nie no, w FFT mieli?my to samo, do 16 postaci, ale nie wi?cej jak 5 mo?na by?o wystawi? do walki. Te wszystkie dodatkowe postacie jednak by?y przydatne. Mozna by?o je wys?a? na jakie? misje, dzi?ki czemu nasz podstawowy team nie by? w ?aden sposób os?abiony :]
Jacek napisał/a:
O nie, wi?c FFTA 2 jest zapowiedziane? B?dzie?? Gdzie widzia?e?? Bo je?li tak mam kas? na czarn? godzin?. XD

Przyda Ci si? jej du?o, bo musisz te? Dual Screena zakupi? :> Gra wychodzi w pa?dzierniku w Japonii, u nas mo?e za rok...

Ababeb napisał/a:
Ja z kolei FFTA nie widzia?em, za to czepi? si? grafiki FFT.

Jak po raz pierwszy zobaczy?em FFT to zrobi?em tak O_____O Wcze?niej widzia?em tylko CT i FFIV (mówimy o jrpg jako takich), wi?c si? nie dziwcie :]
 
 
Jacek 
Kupo!
User Ultra Control Panel!!!



Wiek: 25
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 109
Skąd: ?l?sk
Wysłany: Pon 13 Sie, 2007 19:31   

Jaco napisał/a:
Przyda Ci si? jej du?o, bo musisz te? Dual Screena zakupi? Gra wychodzi w pa?dzierniku w Japonii, u nas mo?e za rok...


DS'a mam :P

Jaco napisał/a:
A pó?niej przed walk? si? zastanawiamy, kogo by tu wystawi? XD


Ja wystawiam tych z najmniejszym poziomem, a gdy wszyscy maj? 50 lvl to:

Moja skromna osoba napisał/a:
Najlepszy sk?ad wg mnie:

1. Human - Paladin, Fighter - Double Sword, Strikeback
2. Nu Mou - Black Mage, White Mage - Return Magic, Turbo MP
3. Viera - Summoner, Asassin - Turbo MP (je?li mo?liwe), Retur Magic/Fire
4. Bangaa - Dragoon, Templar - Strikeback/Bonecrusher, Monk Combo (przy byciu Templarem, konieczne)
5. Nu Mou - Alchemist, Time Mage - /
6. Moogle - Thief, Mog Knight - /
_________________
Powi?ksz populacj? Megiddopolis!!!

Poszukujemy honorowych dawców krwi...

Ile razy klikn??em?
 
 
 
kwazi 
Redaktorzy
Deviant :]



Wiek: 36
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 2062
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 26 Sie, 2007 22:22   

Ma?a refleksja o FFT:

Czy wy równie? rezygnujecie z u?ywania bonusowych postaci (za wyj?tkiem Orlandu) na rzecz tych, dost?pnych od pocz?tku? Gdy za pierwszym razem przechodzi?em t? gr? zawsze dokooptowywa?em do mojego sk?adu Mustanio, nast?pnie Argias... A? robi? si? misz-masz i tworzy?y si? kosmiczne rozbie?no?ci je?li chodzi o LV dru?yny (czasem nawet 35 lv). Potem wpad?em na pomys?, aby troch? d?u?ej "pogra?" klasycznym teamem i o dziwo potem nie mia?em ju? ochoty na szkolenie "od zera" nowych postaci - dodatkowo wpienia mnie brak mo?liwo?ci zmiany ich strojów przy zmianie profesji :lol: Prócz tego nowe postacie s? raczej ograniczone przez swoje "wyj?tkowe umiej?tno?ci" ni? ulepszone - no bo co mi po Shot'ach Mustadio, skoro nie ma Accumulate? :lol:

Co ciekawe po poznaniu nieco "uniwersalnej" taktyki na to, jaki team stworzy?, mój plebs sta? si? bardziej zabójczy ni? ten z?o?ony z dodatkowych postaci :D

I drugie pytanko - u?ywa? kto? z was kiedy? sk?adu z?o?onego ze zwierz?t? :lol:
 
 
Jaco 
Dark Flan
Blame yourself or god...



Wiek: 32
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 1485
Skąd: Wroc?aw
Wysłany: Pon 27 Sie, 2007 21:04   

Ró?nie bywa?o. Za pierwszym razem jak gra?em w FFT to Mustadio wydawa? mi si? za s?aby i z niego zrezygnowa?em. Innym razem by? u mnie w dru?ynie a? do ko?ca. Ogólnie za kazdym razem przechodz?c FFT (a by?o ich z 7) stara?em si? mie? inny sk?ad. Jako? jednak nigdy nie mog?em si? oprze? u?ywaniu Agrias :] Orlandu'a w sumie te?, ale za pierwszymi 4-5 przej?ciami XD Z innych bonusowych u?ywa?em jeszcze Beowulf'a i Workera. Reszta to w sumie jako? ma?o przydatna by?a. Meliadoul tylko na ludzi, ale po co ona, jak ma sie Orlandu? _^_ Rafa i Malak.... zuo!, Reis... ona to mia?a czego? ma?o zawsze... speed'a chyba... a Clouda mi si? nie chcia?o pakowa? (do tego trzeba by?o Materia Blade u?ywa?... a to s?aba bro?...). Boko? :lol: Jak tylko wyda? czarne/czerowne potomstwo, to mu podzi?kowa?em _^_ Kto tam jeszcze... byl taki zabawny potworek, ale ?e nawet nie pami?tam jak si? zwa?, to chyba wystarczy za komentarz co do niego _^_

Przy okazji takie pytanko
kwazi gdzie? tam indziej napisał/a:
w koncu prze?ama?em si? i wyszkoli?em Clouda na max ogl?daj?c jednocze?nie kazdy z jego ataków

zabiera?o to chocia? jakie? ?adne ilo?ci HP? No i raczej bez "Short Charge" Clouda do walki nie ma co wystawia?... chyba ze si? bawimy w stopowanie _^_

kwazi napisał/a:
I drugie pytanko - u?ywa? kto? z was kiedy? sk?adu z?o?onego ze zwierz?t?

nah... jedynym zwierzakiem, którego do?? cz?sto u?ywa?em, nawet w ostatniej walce, by? czerwony chocobos. Choco Meteor to zajebista rzecz ^^
 
 
kwazi 
Redaktorzy
Deviant :]



Wiek: 36
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 2062
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 27 Sie, 2007 21:21   

Jaco napisał/a:
Przy okazji takie pytanko
kwazi gdzie? tam indziej napisał/a:

w koncu prze?ama?em si? i wyszkoli?em Clouda na max ogl?daj?c jednocze?nie kazdy z jego ataków


zabiera?o to chocia? jakie? ?adne ilo?ci HP? No i raczej bez "Short Charge" Clouda do walki nie ma co wystawia?... chyba ze si? bawimy w stopowanie _^_

Powiem, ?e nawet nawet ... ale Lighting Stab szybrze i mocniejsze _^_.
Beowulf'em Sleep -> *parzy herbat?* -> .... fak :/

:lol: tak to mniej wiecej wygl?da - szkoda czasu xD

Jaco napisał/a:
nah... jedynym zwierzakiem, którego do?? cz?sto u?ywa?em, nawet w ostatniej walce, by? czerwony chocobos. Choco Meteor to zajebista rzecz ^^

Ja w sumie zawsze hodowa?em sobie co rzadsze okazy "na ubój" :D (Red Chocobo, Tiamant itd.). Teraz mnie kusi aby zrobi? sobie zwierzyniec _^_ (GZO - po co dales mi linka do tego artyku?u o zoofilii?? )

Co do Reis - pono? najlepszy mag w grze... tylko to szkolenia od podstaw bez Accumulate mo?e zabi? ;) W sumie zawsze na bocznym torze u mnie by?a... Za to raz nami?tnie korzysta?em z Worker'a i Byblosa :] Wbrew pozorom nawet nie?le wymiatali :D
 
 
Jaco 
Dark Flan
Blame yourself or god...



Wiek: 32
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 1485
Skąd: Wroc?aw
Wysłany: Pon 27 Sie, 2007 21:41   

kwazi napisał/a:
tak to mniej wiecej wygl?da - szkoda czasu xD

Jakbym si? kiedy? dorwa? do wersji na PSP to z wdzi?czno?ci wtedy bym go sobie popakowa? :] A tak to dam sobie spokój XD

A propo... jak dostajesz Clouda to który on ma lvl? Bo raz tylko jako? tak mi si? uda?o, ?e mia? 23 (moje postacie i tak by?y du?o lepsze). Za to za ka?dym innym razem zaczyna? od 1-szego o_O I w sumie nie wiem, czy to od czego? zale?y, czy to by? jaki? b??d gry _^_

kwazi napisał/a:
Ja w sumie zawsze hodowa?em sobie co rzadsze okazy "na ubój"

W sumie nawet nie wiedzia?em z pocz?tku, ?e mo?na dosta? takie ciekawe rzeczy za potworki... a pó?niej po prostu mi si? nie chcia?o bawi? w hodowl? (ile? to ja si? nachodzi?em, ?eby takiego Czerowonego Chocobosa wyhodowa?... a teraz sobie hoduj pozosta?e zwierzaki... sic! _^_ )

kwazi napisał/a:
Wbrew pozorom nawet nie?le wymiatali :D

Worker jak najbardziej. Wali? ?e a? mi?o. A Byblos... nim po prostu mi si? nie chcia?o bawi? _^_ hmmm... da?o si? go wymieni? na jaki? sprz?t? XD
 
 
kwazi 
Redaktorzy
Deviant :]



Wiek: 36
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 2062
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 27 Sie, 2007 21:54   

Jaco napisał/a:

A propo... jak dostajesz Clouda to który on ma lvl? Bo raz tylko jako? tak mi si? uda?o, ?e mia? 23 (moje postacie i tak by?y du?o lepsze). Za to za ka?dym innym razem zaczyna? od 1-szego o_O I w sumie nie wiem, czy to od czego? zale?y, czy to by? jaki? b??d gry _^_

U mnie zawsze mia? 1 Lv Oo. ... Ciekawy "bug" - ale z drugiej strony za ka?d? akcje dostaje z 70 Exp na pocz?tku, wiec szybko pakowanie lola idzie ;)

Jaco napisał/a:
hmmm... da?o si? go wymieni? na jaki? sprz?t? XD

:lol: jaki pomys? xD Nie próbowa?em ;)

Jaco napisał/a:
W sumie nawet nie wiedzia?em z pocz?tku, ?e mo?na dosta? takie ciekawe rzeczy za potworki... a pó?niej po prostu mi si? nie chcia?o bawi? w hodowl? (ile? to ja si? nachodzi?em, ?eby takiego Czerowonego Chocobosa wyhodowa?... a teraz sobie hoduj pozosta?e zwierzaki... sic! _^_ )

Szczerze powiedziawszy zawsze wola?em to, ni? typowe polowanie... Z Tiamantem/Red Chocobo nie ma ?artów... Metoda uboju jest co prawda d?u?sza - ale mniej nerwowa i bardziej bezpieczna ;)
 
 
Ababeb 
Dark Flan
Capitalism, ho!



Wiek: 29
Dołączył: 25 Kwi 2005
Posty: 1243
Skąd: Czwórmiasto
Wysłany: Pon 27 Sie, 2007 22:15   

kwazi napisał/a:
co mi po Shot'ach Mustadio, skoro nie ma Accumulate? :lol:

Ja ju? nawet nie pami?tam, co takiego robi?o to Accumulate, ale je?li to jest to co? do zwi?kszania CT, to nigdy tego nie u?ywa?em. :P Mustadia wykorzystywa?em chyba jedynie dla tego strza?u zatrzymuj?cego wrogów. Da?em sobie z nim spokój, jak wi?kszo?? wrogów nadal si? rusza?a. :roll:
Jaco napisał/a:
Byblos... nim po prostu mi si? nie chcia?o bawi? _^_

Chyba nawet nie sprawdza?em co on robi. :lol:
_________________
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats
 
 
 
kwazi 
Redaktorzy
Deviant :]



Wiek: 36
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 2062
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 27 Sie, 2007 22:18   

Ababeb napisał/a:
Ja ju? nawet nie pami?tam, co takiego robi?o to Accumulate, ale je?li to jest to co? do zwi?kszania CT, to nigdy tego nie u?ywa?em. :P

Daje +1 do ataku fizycznego :) Najwa?niejsza umiej?tno?? je?li chodzi o koksowanie wszystkich zawodów - niedost?pna dla klas specjalnych... :P Co za tym idzie - musimy:
a) szkoli? na potworach
b) zabi? wszystko prócz jednego wroga i atakowa? swoich wr?cz <BEZ broni ;) >
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,35 sekundy. Zapytań do SQL: 17