Nazwa | HP | Cena | |
---|---|---|---|
Earth Eater | 1 300 000 | 15000 |
Kradzież (zwykle) | Kradzież (rzadko) |
---|---|
Gambler`s Spirit | Lv.1 Key Sphere |
Zostawia (często) | Zostawia (rzadko) |
Fortune Sphere | Dark Matter |
Lista Ataków |
---|
Megaton Punch – kontra na jednego (bardzo silny) Flare – odbity od Reflecta (zawsze gdy leży na plecach) |
Cechy zostawianych broni | Cechy zostawianych zbroi | |
---|---|---|
Triple Overdrive | Auto-Potion | |
Mocne strony | Niewrażliwości | Pochłania |
Def. | – | – |
Czuły punkt | Cechy dodatkowe | |
– | Auto-Reflect |
Strategia pokonania | |
---|---|
Do tej walki potrzebne są postacie z wysokim Str, Mag Def. W zbrojach warto mieć AutoPhoenix, gdyż ataki Earth Eatera dosięgają tylko jednej postaci na raz. Boss ma stały Reflect i jest bardzo szybki, każdą naszą akcję kontruje Megaton Punch. Potrzebne jest kilka uderzeń (najlepiej po 99.999) najlepiej zrobić to Wakką i jego Attack Rells. Po perfekcyjnym A.R. powinien się położyć na plecy, wtedy ataki zadają normalne obrażenia. Należy to wykorzystać na ataki fizyczne i Ovedrivy, atakujemy Quick Hitami, każdy nasz atak, jest wtedy kontrowany przez Flare, zakładamy Shell. Gdy się podniesie, można wezwać Aeony (dobrze działa Anima). Auron i Wakka to podstawa, trzecia postać to najlepiej Yuna z Auto-Life i Aeonami. |
Nazwa | HP | Cena | |
---|---|---|---|
Greater Sphere | 1 500 000 | 15000 |
Kradzież (zwykle) | Kradzież (rzadko) |
---|---|
Gambler`s Spirit | Return Sphere |
Zostawia (często) | Zostawia (rzadko) |
Luck Sphere | Dark Matter |
Lista Ataków |
---|
Hydraulic Press – atak na wszystkich (bazujący na max.HP) Ultima – jako kontra |
Cechy zostawianych broni | Cechy zostawianych zbroi | |
---|---|---|
One MP Cost | Auto-Phoenix | |
Mocne strony | Niewrażliwości | Pochłania |
Def. Mag.Def. |
Breaki | magia elementarna |
Czuły punkt | Cechy dodatkowe | |
– | – |
Strategia pokonania | |
---|---|
Przydadzą się zbroje z Auto-Phoenix, Auto-Haste, Mag.Def. na wysokim poziomie. Na początku Auto-Life, Shell i odpalamy Attack Rells. Jeśli zabrał on więcej niż połowę HP to czeka nas Hydraulic Press. Nawet jeśli zginiemy to dzięki Auto-Life nie ma problemu. Akcje powtarzamy aż do zgonu bossa. |
Nazwa | HP | Cena | |
---|---|---|---|
Catastrophe | 2 300 000 | 15 000 |
Kradzież (zwykle) | Kradzież (rzadko) |
---|---|
Gambler`s Spirit | Lv.2 Key Sphere |
Zostawia (często) | Zostawia (rzadko) |
Designer Vallet | Dark Matter |
Lista Ataków |
---|
Demi – zabiera ok.1/4 HP (na wszystkich) Toxic Cloud – zakłada Curse, Confuse i Poison na wszystkich Toxic Spray – zakłada wszystkie breaki (na jednego) Hunred Thros – silny atak na wszystkich |
Cechy zostawianych broni | Cechy zostawianych zbroi | |
---|---|---|
‘Status’ Strike | ‘Status’ Proof | |
Mocne strony | Niewrażliwości | Pochłania |
Def. (gdy siedzi w skorupie) | – | – |
Czuły punkt | Cechy dodatkowe | |
– | – |
Strategia pokonania | |
---|---|
Najpierw zabezpieczenia na Poison, Curse i Confusion. W walce należy wykorzystać Aeony. Dwie postaci atakują (polecam Aurona i Wakke), trzecia leczy i wskrzesza. Gdy siedzi w skorupie, używa Toxic Cloud. Hastega i odpalamy Attack Rells, jeśli po tym ataku, boss wyszedł ze swojej skorupy, to jego atak zmienia się na Toxic Spray, Demi, Hundred Thorns. Atakujemy Overdrivami i fizycznie, gdy przychodzi pora na H.T. wzywamy Aeona, który łyknie atak na siebie (chyba ze mamy postacie z dużą ilością HP, wtedy Aeony mogą stać się zbędne) pamiętajac o tym, można bez problemów wygrać całą walkę. |
Nazwa | HP | Cena | |
---|---|---|---|
Th’Uban | 3 000 000 | 15000 |
Kradzież (zwykle) | Kradzież (rzadko) |
---|---|
Gambler`s Spirit | Teleport Sphere |
Zostawia (często) | Zostawia (rzadko) |
Underdog`s Secret | Dark Matter |
Lista Ataków |
---|
Condemn – silna kontra na wszystkich plus zdjęcie pozytywnych statusów Rainbow – silny atak na wszystkich, plus Curse, Confusion, Darkness, Sleep, Silence Convergance – bardzo silny atak na jednego (często zadaje 99.999) |
Cechy zostawianych broni | Cechy zostawianych zbroi | |
---|---|---|
Triple AP | HP+% | |
Mocne strony | Niewrażliwości | Pochłania |
– | Breaki | – |
Czuły punkt | Cechy dodatkowe | |
– | – |
Strategia pokonania | |
---|---|
Potrzebujemy postaci z wysokim HP, Str. Def. Agility, zbroje z Auto-Phoenix, Confusion i Sleep proof. Hastegę w walce będziemy używać rzadko, ponieważ każdy atak w stronę bossa powoduje kontrę, która zdejmuje Haste. Atakujemy za pomocą Wakki i jego Attack Rells, potem Entrust i ponownie A.R. Gdy boss rzuci na siebie Protect to znak, że zaraz odpali Protect i w tej samej turze Convergance lub Rainbow. Jeśli przeżyjemy, po tym ataku podleczmy się na max. i atakujemy dalej. Gdy zabierzemy połowę HP, czeka nas znowu Rainbow, można rzucić Auto-Life i, nie atakując, czekać na ruch bossa. Tak atakujemy do końca aż boss padnie. |
Nazwa | HP | Cena | |
---|---|---|---|
Neslug | 3 000 000 | 15 000 |
Kradzież (zwykle) | Kradzież (rzadko) |
---|---|
Gambler`s Spirit | Friend Sphere |
Zostawia (często) | Zostawia (rzadko) |
Pendulum | Dark Matter |
Lista Ataków |
---|
Slime – bardzo silny atak na wszystkich plus wszystkie breaki, Curse i Poison Megaton – silny atak na jednego plus Confusion |
Cechy zostawianych broni | Cechy zostawianych zbroi | |
---|---|---|
Triple AP | Auto-Potion HP+% |
|
Mocne strony | Niewrażliwości | Pochłania |
– | Breaki Statusy ataki fizyczne (w skorupie) |
– |
Czuły punkt | Cechy dodatkowe | |
Silence | – |
Strategia pokonania | |
---|---|
Potrzebne postaci z wysokim HP, Str., Def., Mag., zbroje z Confusion Proof, Break HP Limit, Auto-Phoenix. Hastega i zakładamy Aoto-Life. Attack Rells, potem Entrust i ponownie A.R. i Quick Hit. Jeśli ślimak użyje Slime, to założone breaki można usunąć za pomocą Dispella. Gdy ślimak straci ok. połowe HP, schowa się do skorupy i zacznie leczyć bardzo silnym Regen i b. silną Curagą. Wtedy za pomocą Silence Granade, zakładamy Silence i zmieniamy skład na postacie z wysokim Mag. (najlepiej żeby miały przynajmniej 210 Mag.) i atakujemy Ultimą na Doublecast’cie, aż muszla pęknie. Jeśli zaś mamy Wakke z wysokim Str.to odpalamy A.R. tak długo, aż muszla pęknie. Po jej rozwaleniu, ślimak zaczyna atakować za każdym razem Slime, więc należy się spieszyć z atakami. W razie czego zakładamy Auto-Life. |
Nazwa | HP | Cena | |
---|---|---|---|
Ultima Buster | 5 000 000 | 15 000 |
Kradzież (zwykle) | Kradzież (rzadko) |
---|---|
Gambler`s Spirit | Lv.3 Key Sphere |
Zostawia (często) | Zostawia (rzadko) |
Winning Formula | Dark Matter |
Lista Ataków |
---|
Ultima – bardzo silna Atak ramieniem – na jednego (bardzo sliny) Contamination – zakłada Zombie, Poison, Confusion, plus breaki |
Cechy zostawianych broni | Cechy zostawianych zbroi | |
---|---|---|
Triple AP lub Triple Overdrive |
Break MP Limit | |
Mocne strony | Niewrażliwości | Pochłania |
– | – | – |
Czuły punkt | Cechy dodatkowe | |
– | – |
Strategia pokonania | |
---|---|
Postacie walczące, muszą być nieźle napakowane pod względem HP, Str., Def. i Agility, zbroje z Auto-Phoenix, Confusion proof, Break HP Limit, można dać też Zombie proof lub Auto-Haste. Hastega i Auto-Life na wszystkich. Na początku rozwalamy głowę, następnie ramiona (mają ok.75 tyś.HP), teraz możemy atakować korpus. Attack Rells Wakką, a pozostałe postaci Quick Hit i Entrust na Wakkę, można też używać Aeonów z ich Overdrive’ami, co kilka tur ramiona odrastają, więc znowu je niszczymy i atakujemy ponownie korpus. |
Nazwa | HP | Cena | |
---|---|---|---|
Shinryu | 2 000 000 | 15 000 |
Kradzież (zwykle) | Kradzież (rzadko) |
---|---|
Gambler`s Spirit | Three Stars |
Zostawia (często) | Zostawia (rzadko) |
Wings to Discovery | Dark Matter |
Lista Ataków |
---|
Shining – średniej mocy na wszystkich Eraser – na jednego, zakładający status ‘STONE’ |
Cechy zostawianych broni | Cechy zostawianych zbroi | |
---|---|---|
Double AP | Auto-Med | |
Mocne strony | Niewrażliwości | Pochłania |
– | Statusy i Breaki | – |
Czuły punkt | Cechy dodatkowe | |
magia wchodzi w 50% | – |
Strategia pokonania | |
---|---|
Walka toczy się pod wodą, więc walczyć mogą tylko Tidus, Wakka i Rikku. Wakka i Tidus będą atakować a Rikku leczyć i kraść, Defense potworka jest dość niski, więc nie trzeba mieć mocno napakowanych postaci żeby zadawać duży damage. Na początku walki Hastega oraz Protect na wypadek ataku Shining. Każdy nasz atak jest od razu kontrowany stąd przydatny Protect. Dwie postaci powinny posiadać pancerze z Auto-Phenix, pomimo że możemy mieć zabezpieczenie przed ‘STONE’ to atak ERASER zakłada ten status, co pod woda powoduje rozpadnięcie się postaci. Wakka niech odpali pełny Attack Reels a reszta niech przekaże mu swoje paski Overdrive i ponowny Attack Reels. Jeśli Wakka zadaje 99.999 damage to dwa A.R. kończą walkę. |
Nazwa | HP | Cena | |
---|---|---|---|
Nemesis | 10 000 000 | 15 000 |
Kradzież (zwykle) | Kradzież (rzadko) |
---|---|
Lv.4 Key Sphere | Warp Sphere |
Zostawia (często) | Zostawia (rzadko) |
Warp Sphere | Dark Matter |
Lista Ataków |
---|
Ethereal Cannon – na jednego (bardzo sliny) Ultra Spark – zakłada Curse, Slow, Power Break, Poison Armageddon – na wszystkich, zadający 99.999 (bez względu na parametry – czyli pewny zgon) Ultima – jako kontra na OD. |
Cechy zostawianych broni | Cechy zostawianych zbroi | |
---|---|---|
Break Damage Limit | Break HP Limit | |
Mocne strony | Niewrażliwości | Pochłania |
– | Breaki | magia elementarna Holy |
Czuły punkt | Cechy dodatkowe | |
– | – |
Strategia pokonania | |
---|---|
Str. Def. Mag. Def. najlepiej na maksymalnym poziomie. HP minimum 30 000, bronie najlepiej Celestial, zbroje z Auto-Phoenix, Auto-Haste. Na początku walki nakładamy na wszystkich Auto-Life, Wakka używa Attack Reels, Auron atakuje Quick Hitem i przekazuje swój pasek Overdrive na Wakke, Yuna leczy i zakłada Auto-Life, Protect i Shell, a w wolnych chwilach zmienia na Tidusa i nim atakujemy. Należy pamiętać, aby zawsze mieć założone Auto-Life, często lepiej zrezygnować z ataku i założyć ten status. |